طراحی و راه اندازی خدمات نرم افزاری

رسالتمان را فعالیت تخصصی جامع در حوزه تصویر برداری میکروسکوپی قرار دادیم تا مشتریانمان با اطمینان خاطر از ما راهنمایی و خرید کنند.

از آنجایی که هدف ما ارائه خدمات جامع به مشتریان عزیز بوده و هست، یکی از مهمترین فعالیت های ما، طراحی و راه اندازی بستر های نرم افزاری است. تیم نرم افزار شرکت، از آغاز یکی از مهمترین ارکان شرکت ماست. تمام تلاش ما این است تا خدماتی مقرون به صرفه ارائه دهیم. به همین دلیل توانسته ایم در حوزه نرم افزاری نیز رضایت مشتریانمان را کسب کنیم. شما می توانید نیازهای نرم افزاری خود را نیز با ما در میان بگذارید.
از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

انواع محصولات و خدمات نرم افزاری:

میکروسکوپ مجازی

دنیای رو به رشد فناوری اطلاعات دنیای جدید و حیرت انگیزی را در جلوی پژوهشگران و محققین ایجاد کرده است و به وجود آمدن میکروسکوپ های مجازی در دنیای واقعی…
همانطور که امروزه میکروسکوپ های فیزیکی، اساس کار بسیاری از محققین ومخاطبین است، تحقیقات و سیر تحول جهان حاکی از گسترش روز به روز جذابیت و توانمندی میکروسکوپ های مجازی نیز دارد. به شکلی که در زودی هرفردی که به هر شکل با میکروسکوپ سر و کار دارد، باید حداقل یک اکانت میکروسکوپ مجازی نیز داشته باشد…
افتخار میکنیم که اولین و جامعترین میکروسکوپ مجازی ایران را ارائه  می دهیم…
میکروسکوپ مجازی ما، یک سامانه نوآورانه و با هدف ارتقای کیفیت و بهره‌وری نظام آموزشی و تحقیقاتی کشور است.

بانک تصاویر میکروسکوپی

میکروسکوپ های فیزیکی به خودی خود  استفاده خاصی نخواهند داشت و این لام های میکروسکوپی هستند که لازمه کار با میکروسکوپ ها می باشند. در دنیای دیجیتال نیز تقریبا میکروسکوپ مجازی به تنهایی نمی تواند پاسخگوی تمام نیازهای کاربران باشد و نیاز است تا لام های مجازی در آن بارگذاری و استفاده شوند. از این رو بانک تصاویر میکروسکوپی ایجاد گردیده است که در آن می توانید به خرید و فروش لام های مجازی خود بپردازید…
دنیای شگفت انگیر از لام های مجازی که شما صحنه گردان آن هستید…

سامانه یکپارچه مدیریت مکاتبات و اسناد

یکی از دغدغه های مشتریان ما، مدیریت مکاتبات و اسناد و مدارک درون سازمانی در مجموعه آنها بوده است. اگر چه به این منظور محصولات نرم افزاری متعددی وجود دارد اما وجود یک سامانه یکپارچه جهت انجام مکاتبات و ارسال و دریافت مدارک به قیمت مناسب،با پشتیبانی قوی و کاربری بسیار آسان دلیل طراحی و راه اندازی “سامانه یکپارچه مدیریت مکاتبات و اسناد” شده است. این سامانه مورد استقبال مشتریان عزیز قرارگرفته است تا با پرداخت های ماهیانه با سرعت و دقت در مجموعه های کوچک و بزرک، به مدیریت مکاتبات و فایل های خود بپردازند.
جهت اطلاع از تعرفه ها و راهنمایی بیشتر حتما با ما تماس بگیرید.

طراحی سامانه ها و اتوماسیون های سفارشی

تجربه مشتری مداری ما نشان داده است که شخصی سازی یک سامانه، برای بسیاری از مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بسیاری از سازمانها، به دلایل مختلف نیاز به اضافه  نمودن و یا کاهش امکانات سامانه پیش فرض “مدیریت مکاتبات و اسناد” داشته اند. این یک مزیت و ارزش برای ماست که شما می توانید بدون دغدغه نسب به تعیین ویژگی های سامانه مورد نیاز خود تصمیم گیری نمایید. با این کار شما 70 درصد از مسیر راه اندازی یک سامانه داخلی برای مجموعه خود را رفته اید. تنها با انتخاب فاکتورهایی که باید حذف و یا اضافه گردد می توانید ضمن کاهش هزینه ها، سامانه دلخواه مجموعه خود را راه اندازی نمایید.

طراحی سایت

اهمیت کسب رضایت و حصول اطمینان ، ما را بر آن داشت تا در تمام مراحل در کنار مشتریانمان باشیم. از این رو مدتی است که  امور مربوط به طراحی سایت نیز در مجموعه خدمات شرکت پرتونورآسمان قرارگرفته است تا  آرامش خاطر از قیمت و کیفیت را در تمام نیاز های کوچک و بزرگ  به مشتریان عزیز هدیه دهیم.
هدف از انجام سفارشات طراحی سایت، بیشتر از آنکه جنبه مالی برای ما داشته باشد،  ارائه خدمات یکپارچه به مشتریان گرامی است.

در صورت نیاز به مشاوره و یا راهنمایی رایگان و اطلاع از تعرفه ها، نام و تلفن تماس خود را برای ما ارسال نمایید.
همکاران ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

۱۳۹۹-۳-۱۸ ۱۵:۵۳:۱۵ +۰۰:۰۰